12 d’octubre 2010

Santi Vila i la Guàrdia Civil


El candidat que Artur Mas ha escollit perquè representi CiU a les comarques gironines cada dia em sorprèn més. Com a exmilitant de Convergència ja vaig denunciar públicament en el seu dia que qualifiqués de deriva grotesca i radical el sentiment independentista de molts convergents de bona fe i que es presentés com un catalanista còmode amb Espanya. Vaig abandonar CDC el passat mes de juny just quan el mateix Santi Vila va fer grans apologies de les curses de braus, especialment amb el seu vot negatiu a la ILP sobre l´abolició d´aquestes al Parlament de Catalunya. Després de la sentència de l´Estatut vaig decidir entrar a militar a Solidaritat Catalana per la Independència des del minut zero per l´amistat i la confiança que tinc en una de les ments més lúcides de l´independentisme català: l´Alfons López Tena. L'última del Santi Vila és proposar el retorn de la Guàrdia Civil a Figueres per amagar la seva total incapacitat com a alcalde per arreglar la problemàtica social que viu un dels barris més conflictius de la seva ciutat. Espanya, toros i Guàrdia Civil. Voleu dir que aquest és el canvi de CiU per Girona?

rubèn novoa i arranz. girona.

Diari de Girona, 12-10-2010


0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada